KiCAD - rychlost novych verzi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 5 17:04:56 CET 2015

F9 default canvas - v celku rychle
F11 OpenGL - este rychlejsie
F12 Cairo - ukrutne pomale

Ked som tu minule nadaval ze mi nejde OpenGL mesiac na to mi odisla graficka karta
(stara cca 5 rokov) tak som kupil novu za 30Eur a OpenGl uz frci a je to voci defaultu znatelne rychlejsie

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, November 05, 2015 4:29 PM
To: HW-news
Subject: KiCAD - rychlost novych verzi

Jsem velmi rozladen rychlosti vykreslovani PCB ktere je ve srovnani se starou verzi kicadu ukrutne pomale (na mnohem vykonnejsim PC - i7 4-jadro), zacina mi to pripadat az nepouzitelne :-( Mam verzi
Application: kicad
Version: (2015-08-16 BZR 6097, Git b384c94)-product release build
wxWidgets: Version 3.0.2 (debug,wchar_t,compiler with C++ ABI 1009,GCC 5.2.0,wx containers,compatible with 2.8)
Platform: Windows 8 (build 9200), 64-bit edition, 64 bit, Little endian, wxMSW Boost version: 1.57.0
          USE_WX_GRAPHICS_CONTEXT=OFF
          USE_WX_OVERLAY=OFF
          KICAD_SCRIPTING=ON
          KICAD_SCRIPTING_MODULES=ON
          KICAD_SCRIPTING_WXPYTHON=ON
          USE_FP_LIB_TABLE=HARD_CODED_ON
          BUILD_GITHUB_PLUGIN=ON

Rovnez nefunguje 3D vizualizace, proste se cely KiCad sekne achcipne.

Je nejaka verze podporujici nove formaty a bez techto problemu? Nebo se da neco nastavit aby to chodilo lip??? V cem je problem?