RE: Re: OT: Tarifní revoluce

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:43:02 CET 2015

take jsem nenasel ten spravny priklad, kdy nekdo bude platit za jistic 22kc. jako ze mam 16A jistic a jedu ho na krev celej rok ?
ono to vypada, ze slo primarne  o ty podniky a nejakej chytrak si vsimnul, ze by slo pri te prilezitosti natahnou lidi. takze prisli plky o rezervaci prikonu na chate  atd.
jenze vzorec vysel prilis drsne, tak to neproslo .
ale nepodcenoval bych je .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, November 05, 2015 11:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Re: OT: Tarifní revoluce

On Thu, 5 Nov 2015, Martin Záruba wrote:

> [...]
>
> Domácnosti před výrazným růstem ceny elektřiny ochrání pojistka v
> energetickém zákoně, která nařizuje obchodníkům, aby poplatek za
> zelenou energii spočítali i podle dnešní sazby 495 korun za
> spotřebovanou megawatthodinu. Pokud bude tato částka nižší než výpočet
> podle nového pravidla, vyúčtují tuto nižší částku. Více na:
> http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cesky-prumysl-usetri-
> stamiliony-snizenim-prispevku-na-zelenou-energii-1242593#utm_medium=se
> lfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=e15news#utm_medium=selfprom

Mne to prijde nejake divne. Proc tedy ta extremne draha sazba 22Kc/Amp vubec je . To vychazi dobre jen pro domacnosti ktere utrati za elektriku majlant. Kdyz se ale bude platit vyhodnejsi varianta pro domacnost tak prece od nich vic penez nevyberou. Zaroven pri tom maji podniky platit mene. Vsichni tedy usetri ? - oni tam pisou ze stat priplati, ale jsem k takovym zmenam apriori neduverivy a hlavne mi porad nedava smysl ta sazba 22Kc/Amp . Tam to zacne vychazet levneji pri rocni platbe hodne pres 100000Kc . A to za predpokladu ze spotreba bude rovnomerna a bude stacit slaby jistic 3x25A.