nejake male LiFePO4

Čtvrtek Listopad 5 12:04:19 CET 2015

Já vím, ale má právě i ty přednosti jako velký teplotní rozsah, malé
samovybíjení a dlouhou životnost a proto je to použitelné i pro jiné
aplikace. Ostatně s baterkou LiFePO4 počítám i pro osvětlení zahradního
domku. Dobíjení z malinkého soláru, jeden článek takže jen s jednoduchým
omezením dobíjecího napětí a když tam občas pro něco přijdu, aby mi to
dalo těch 10-20W pro světýlko. Pokud možno aby to tam vydrželo věčně :-)
Anděl