Re: OT: Tarifní revoluce

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Listopad 5 09:37:37 CET 2015

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cesky-prumysl-usetri-stamiliony-snizenim-prispevku-na-zelenou-energii-1242593#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=e15news

Domácnosti před výrazným růstem ceny elektřiny ochrání pojistka v
energetickém zákoně, která nařizuje obchodníkům, aby poplatek za zelenou
energii spočítali i podle dnešní sazby 495 korun za spotřebovanou
megawatthodinu. Pokud bude tato částka nižší než výpočet podle nového
pravidla, vyúčtují tuto nižší částku. Více na:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cesky-prumysl-usetri-stamiliony-snizenim-prispevku-na-zelenou-energii-1242593#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=e15news#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

Martin Záruba