Re: Tepelné čerpadlo vzduch - voda

Čtvrtek Listopad 5 00:47:26 CET 2015

Nemám a ani nechci, ale příští týden (už konečně) instaluju TČ
voda-voda. Zrovna zasypávám jámu pro vsakování. Bohužel voda-voda nejde
instalovat všude, potřebujete mít dost vody a mít to kam vsakovat. Jsem
na písku a normálně mám vodu v 130 cm, že je sucho tak teď ji mám ve 180
cm. Zase o to níž jsem se dostal se vsakováním.
Výhody proti TČ vzduch-voda: vyšší COP cca něco přes 5, nemá úbytek
výkonu a COP když mrzne, nic na zahradě nehučí a je to i levnější, pokud
nemáte extrémě drahou studnu a vsakování.

Anděl