Arduino - funkce serialEvent()

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Listopad 4 20:44:14 CET 2015

Přeji pěkný večer,

sice se obávám, že lehce rozpoutám slovní válku, ale teď je na hw-news
takový poklid.

V referenci k arduinu je popsána funkce serialEvent(). Je to v části
Comunication/Serial.
Dle popisu to chápu tak, že když je nějaký znak v RX buffru, tak by mi
ji systém měl zavolat. (něco jako přerušení).
https://www.arduino.cc/en/Reference/SerialEvent

Nicméně dívám se na  example k ní a ten mě parádně mate:
https://www.arduino.cc/en/Tutorial/SerialEvent
jednak tam píší, že musí být v loop() - to teda není moc jako přerušení,
když ji musím periodicky volat.
Ale a to hlavně, v tom příkladu je normálně definovaná jako každá
uživatelská funkce.

Co jsem nepochopil? A jak to má správně fungovat.

Díky

Petr

--
Petr "Zapik" Zapadlo