OT: Kolega Kutina je zde ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 4 20:06:21 CET 2015

Zdravim,

ozyvam se, diky za vyzvu, proverim, kam to zapadlo.

Odkud vlastne jste, jak se muzeme nekdy sejit? Tento tyden mam od patku
odpoledne relativni klid, pokud jste nekde v Praze o vikendu, bylo by to
idealni, pokud ne, tak to zase nijak nehori a nechame to treba na pristi
tyden (muj "zivotni rytmus" je pomerne nevyrovnany - dite, manzelka co
chodi na denni/nocni dvanactky - a pak obcas sam nevim, kolik nas bude
pristi vecer doma

Jinak jsem na telefonu 777 60 44 54 (neomezeny, staci prozvonit nebo
SMS, ozvu se), je to mozna mirne spolehlivejsi, nez e-mail.

Diky.

Pavel Kutina

P.S.: A jeste to posilam z uplne zmatene adresy...