OT Pneu v TP

Úterý Listopad 3 07:33:17 CET 2015

""
Mně se jednou stalo, jel jsem někudy, kudy snad jednou za týden projede
volský potah, že mne tam lapli cajti. A platil jsem za to, že na lékárničce
bylo prošlé datum použitelnosti. Auto bylo půjčené. Doma jsem se pak do
lékárničky podíval, obsah byl vyměněný a asi bych, kdybych to byl věděl tu
pokutu mohl uhádat. Ale kdo ví, co by mi pak ještě našli. Tak od té doby
taky vozím jednu lékárničku nerozbalenou se správným datem jen na ukazování
a další dvě prošlé na případné použití.

Včera jsem tu jednu z těch co mám na používání, ale ještě na ni nedošla
řada, tak byla také v originálním obalu od výrobce rozdělal, koukal sem se
na masku pro dýchání z huby do huby a byla prasklá, tudíž asi nepoužitelná,
zřejmě už od výrobce.

"Kvůli tomuhle vozím v autě dvě. Na jedné je nepřehlédnutelný nápis
"nepoužívat, jen
ukazovat", ve druhé je minulá instance obsahu té první. Flastr nebo obinadlo
se
občas hodí i bez dopravní nehody...

"