OT Pneu v TP

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 2 17:08:55 CET 2015

To půjčování bych moc nedoporučoval:
Nedávno jsem byl na servisní prohlídce a technik mi našel prošlou
lékárničku. Do STK mám ještě rok, takže jsem to řešit nemusel. Upozornil mě,
že prošlá lékárnička může být při silniční kontrole za 2000 Kč a nějaký (1
nebo 2?) bod k tomu.
Říkal jsem to pak kolegovi v práci a za prošlou lékárničku prý platil před
několika dny při náhodné kontrole před školou, kam vezl dítě.

Když si uvědomíte, že náhradní obsah lékárničky stojí do 100 Kč a vesta
kolem 50, tak bych si "půjčování" raději odpustil...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Monday, November 02, 2015 10:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Pneu v TP

Z praxe:

- Pokud bude na TK kretén, tak bude bazírovat i nad barvou červeného křížku
na lékárničce.
- Můj táta tyhle "drobné" nesrovnalosti řeší "půjčováním" ze služebního
auta. Většinou lékárničku, žárovky a vesty, na kola u něj zatím nedošlo.
Takže, pokud máte v okolí někoho kdo má 195/65 R15 a myslíte si, že máte na
TK osobu z bodu jedna, tak si je na ten jeden den půjčte.