OT Pneu v TP

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Listopad 2 13:20:33 CET 2015

Pojistovna se na tom rada zkusi povozit, nicmene pro zkraceni plneni by
musela prokazat pricinnou souvislost stavu vozidla s havarii.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel M <a8dtljb na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 11. 2015 12:41:20
Předmět: Re: OT Pneu v TP

"

Moje teorie je, že na těch STK pokud nechávají za úplatu bokem projít vraky,
tak musí stejný počet aut v dobrém stavu vyhodit, jinak bude narušena
statistika. Proto leckdy i u skoro nového auta buzerují za prkotiny typu
orezlý výfuk.

Co se týče zápisu pneu v TP, tak bych se ani tak nebál STK, jako spíše
pojišťovny v případě havárie.

K.

Dne 2. listopadu 2015 11:23 gatilo <gatilo na centrum.cz