OT Pneu v TP

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Listopad 2 12:41:08 CET 2015

Moje teorie je, že na těch STK pokud nechávají za úplatu bokem projít
vraky, tak musí stejný počet aut v dobrém stavu vyhodit, jinak bude
narušena statistika. Proto leckdy i u skoro nového auta buzerují za
prkotiny typu orezlý výfuk.
Co se týče zápisu pneu v TP, tak bych se ani tak nebál STK, jako spíše
pojišťovny v případě havárie.
K.