OT Pneu v TP

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 2 11:00:15 CET 2015

Já tam mám dokonce konkrétní modely pneu, který se už samozřejmě několik let
nevyrábí. Prostě to kravka na úřadě opíše z německýho originálu a neřeší.
Naposledy jsem narazil na inteligentní paní, která byla ochotna tam udělat
změny, ale to zas bylo u auta, kde bylo vše OK.
Osobně bych to neřešil, na autě je pneu, který je i v TP a tím pádem je to
vyřízeno.

vylučuje
> [...]
> amendments and adjustments may only be subject of further contract
> negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
> contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
> negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká
pošta,
> s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for
> whatever reason.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If you