Tmavidlo - Re: LED G9 - saga pokracuje

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Listopad 2 07:05:24 CET 2015

Dá se simulovat průchod slunečního světla atmosférou pomocí nějaké chemikálie, která požírá podobné spektrální čáry. Zkumavka s onou vodičkou se prosvítí bílým světlem, má přitom azurovou barvu a světlo, které z ní vychází ty složky postrádá a je tedy do červena jako červánky. Walter Lewin to ukazuje v některé ze svých přednášek.

Jakub Šerých