mereni zkratu na plosnem spoji

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 1 23:52:58 CET 2015

>Mat dalsie udelatko
>mi pripada byt menej ergonomicke nez pouzivat nastroje, ktore mam tak
>ako tak stale na stole - zdroj, DMM (s jeho pipakom).

Ja som v tom case bezne pouzival len 3 pristroje: kus lanka s odizolovanymi
a pocinovanymi koncami, ktory som nosil namotany na klucoch (to riesilo
80% problemov vo vyrobe, obvykle chyby v kabelazi); spominane germaniove
pipatko (tym som riesil vacsinu problemov pri ozivovani DPS) a osciloskop.
Nejake DMM meraky po ruke boli, ale toto mi v tom case vyhovovalo ovela
viac.

Teraz najviac pouzivam stolny merak, ktory je dost presny na odporoch a ma
pipatko, ktory sice tomu uvedenemu kriteriu celkom nevyhovuje ale je
znesitelne; no a osciloskop.

Doma mam za hrst merakov dvestokorunovej kategorie, ale u tych som na
pouzitelne pipatko (ani take so sebazapretim) este nenarazil.

wek