ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 1 21:36:32 CET 2015

Nejde.

To je skratena verzia pribehu, ta dlhsia je vskutku dlha ;-) Ja mam
skutocne rad elektroniku, ktora je mala, usporna a elegantna, MCU
pouzivam casto a rad - ale v tomto pripade som medzi mlynskymi
kolesami spatnej kompatibility (ktora diktuje niektore HW komponenty),
rychleho terminu v ktorom je vacsi vyvoj nemozny (a treba pouzit to,
co je, aj ked to basti 24W), a vynuteneho pouzitia dost zravej
optoelektroniky v aplikacii, kde sa nehodi uplne prave najviac.
Je to suboptimalne riesenie pre tuto aplikaciu - wek by mozno pouzil
slovo pesimalne - ale musim varit z toho, co je. Aj ked to teda
vyzera, ze zakaznik chce tortu z polkiloveho balenia kecupu a dvoch
karameliek.