ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

balu na home balu na home
Neděle Listopad 1 15:58:12 CET 2015

toho nadelate... Treba tam proste dat ten clanok, koli ktoremu mi ide
pomaly internet, medzi plutvy chladica nastrkat elektroniku, obtocit to
cele duct tape a je vymalovane :-)

To cele sa moze este pripadne strcit to kontajnera, zasypat feritom,
obvarit a pozlatit.