Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Květen 31 20:56:29 CEST 2015

Tak myšlenka mě vedla od přání mít všechno v jedné krabici - a když už
tam mám takou pěknou DDS a na vstupu bude signál z nějaké (bohužel
zkrácené) drátovky, tak proč nespojit příjemné s užitečným, prostě
takový "all-mode" chudého muže, s možností ladit digitálně, ukládat
naladěné stanice do paměti a podobně. Po digitální stránce to není
takový problém, jen ta analogařina mi tu ideu trochu kazí :)

Tak na to holt budu muset jinudy, hlavně to bude potřebovat nějaké čtení
po večerech v rámci samostudia...

Pavel Kutina