Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 31 20:07:19 CEST 2015

Ještě doplňuji - ta SBL1 je principiálně totéž.
Diody  zde slouží jako spínače, resp. dvojice diod jako přepínač.
Blokové schema je úplně stejné jako jsem posílal pro předchozí případ.

Zapik