Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Květen 31 19:50:03 CEST 2015

Diky, takhle uz to vypada logicteji.
Takze ta prvni myslenka udelat pro AM samostatnou vetev s vlastnim
smesovacem (viz ten SBL-1 - http://194.75.38.69/pdfs/SBL-1+.pdf) asi
zase nebyla tak pitoma, jak se mi potom zdalo :)

Pavel Kutina