Re: Problém s elektronickou zátěží

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 30 22:43:41 CEST 2015

K čemu má být AO3402 v zátěži do 100 V?

10 R+T vypadá moc hezky a v tomto stylu jsem pár zátěží udělal. Ale všechny
byly na testování baterek. Představa, že by se to dalo komfortně používat
např. k testování zdrojů je ovšem zcestná.

PH

From: Jaroslav Lukesh
Prdlačky. Na rozsah 1R..1024R vám stačí "deset" odporů a 10 tranzistorů,
přičemž některé ani nemusí být zrovna moc výkonové, bohatě bude stačit to z
půlky až dvou třetin osadit AO3402 (dá 3A když je teplý).

Od: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
Ale vy tu zátěž máte určenou pro konkrétní napětí. Pak je výhodnější
pálit energii v odporech. Ale já chci univerzální zátěž pro široký
rozsah napětí. Pak mi nezbývá než pálit to v tranzistorech.