Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 30 14:54:37 CEST 2015

Do kamene tesat ...

Plný souhlas.
Co chci programovat/vyvíjet, to musím znát, s ne to schovávat do nějakých
(každou chvíli jiných) obalů.
Takže pokud chci programovat procesor, měl bych ho znát.
Samozřejmě jinak je to v případě, že chci třeba programovat PLC nebo
nějakou nadstavbu,
která ten procesor používá (Picaxe). Pak jistě stačí znát příkazy toho
PLC a ne procesoru.
Ale všechny ty HALy a jiné mezivrstvy problém jenom zatemňují a generují
(v případě výuky)
pojídače koláčů.

PL