Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Květen 30 11:47:54 CEST 2015

Tak tohle je velmi dobře udělaný rozbor situace, pod to bych se taky
podepsal. Jen bych dodal, že zápis do registrů je naštěstí prozatím
ještě možný. Dovedu si představit, že výrobci nacpou ty své periferní
knihovny přímo do ROM procesoru - NXP to začalo a ostatní se určitě
chytnou taky. A v dalším kroku by bylo možné uživatelský přístup do
registrů zakázat úplně. Nechme se překvapit.

Mrazík