Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 29 21:56:10 CEST 2015

Což o to, práce je to chvályhodná, taky jsem to použil např. v
blackmagic probe, což si celkem pochvaluji.
Ale připadá mi to jako dosti marné snažení. Složitost takovéto knihovny
roste moc prudce se složitostí a počtem různých periferií, počtem
podporovaných čipů a nakonec se stejně najde někdo, kdo vám "vynadá", že
to nepodporuje nějakou speciální vlastnost, která by vás nenapadla ani
ve snu. Tvorba tohoto typu firmware je asi jen pro silné povahy.
Jinak všechna čest, je na tom vidět kus práce, chválím.

Mrazík