Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 29 18:12:06 CEST 2015

>Pouzivam ju akurat na vykradanie definicii bitov; myslel som ze aj vy,
>kedze vo vasich prikladoch su casto presne rovnake :)

Definicie bitov predsa pochadzaju z headera stm32FNNNxxx.h z CMSIS priamo
od ST...

>Myslel som, ze by sa dala pouzit v kombinacii s assemblerom (C
>preprocesor+assembler), kedze na rozdiel od CMSIS nepouziva struktury na
>definovanie blokov registrov ale vypocitane adresy.

No, mozno CMSIS take predpisuje, ale ak ano, tak ST to ignoruje.

(Ale ak ste to nacali, neda sa nejako jednoducho urobit konverzia zo
struktur nedajboze bitfieldov na adresy/konstanty?)

>Ale asi to bez uprav
>nepojde (zatial som to neskusal), je tam aj dalsi C-ckovy balast.

Myslite static inline funkcie? Hm vidite, tak to by mi nenapadlo ze to moze
byt pre pouzitie v asm problem... Znie to ako namet na dalsiu samostatnu
pracu (nieco ako preprocesorom vyplut len samotne symboly, na to myslim ze
nejaky prepinac je, a tie nejakym udelatorom spatne konvertovat bud na
sustavu #define alebo priamo nativne definicie asemblera)... :-)

wek