Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Květen 29 17:38:46 CEST 2015

On 29. 5. 2015 17:14, Jan Waclawek wrote:

> Ten, dakujem. Sledujete to? V akom je to stave?

Moc to nesledujem ani nepouzivam. Ale vyzera to, ze STM32 cast je dobre
udrziavana, posledne modifikacie su stare par dni...

Pouzivam ju akurat na vykradanie definicii bitov; myslel som ze aj vy,
kedze vo vasich prikladoch su casto presne rovnake :)

Myslel som, ze by sa dala pouzit v kombinacii s assemblerom (C
preprocesor+assembler), kedze na rozdiel od CMSIS nepouziva struktury na
definovanie blokov registrov ale vypocitane adresy. Ale asi to bez uprav
nepojde (zatial som to neskusal), je tam aj dalsi C-ckovy balast.

-m-