STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Květen 29 16:35:35 CEST 2015

On 29. 5. 2015 16:15, Petr Labaj wrote:
> Ano, pro procesory od STM funguje dobře.
> S jinými jsem nezkoušel.

Len malickost - nema Vcc monitor, takze je asi pouzitelny iba pre
targety s 3.3V napajanim. Ale za tie peniaze... treba kupit rovno tri.

Ale funguje. Ten moj dokonca prezil FW upgrade z STLinku.

-m-