perspektiva řady Xmega od Atmelu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 29 15:56:07 CEST 2015

Tohle zobecnění "... Pre serióznu prácu NEODPORÚČAM používať open-source
vývojové nástroje ..."
je moc pěkné, takové opravdu promyšlené ...

Nefunguje mi moloch Eclipse (nebo ho neumím používat) -> open-source
nastroje jsou špatné.
Nefunguje mi auto XXX (nebo ho neumím používat) -> auta jsou špatná
(případně obecně dopravní prostředky jsou špatné).

Ale pro páteční zasmání-se dobré.

PL