OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Květen 29 11:20:51 CEST 2015

Tak tak, pouzivam CentOS (klon RHEL) a v /usr/bin nemam nic, tie drevne
doby uz nepametam, bolo to davno, zacinal som kedysi na RH 5.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.