OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 29 10:10:46 CEST 2015

No, jednoduchý, zcela nesystémový - systematický přístup je si nechat vypsat soubory, ke kterým to přistupuje

strace -e trace=file avrdude

a vidíte, co to chce nebo hledá za soubory (kam co podstrčit)
pro konfigurační soubor je možno si to profiltrovat

strace -e trace=file avrdude 2>&1 |grep avrdude

Občas to dělám, když si chci zjistit, který konfigurační soubor (plugin) to načítá první a jsem příliš líný číst dokumentaci.

No, palm os má ukončen vývoj, a RISC OS je pouze pro ARM, takže možná sice hezké, ale, bohužel, ne moc použitelné ...

:-)

ced