OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 29 09:54:22 CEST 2015

On Fri, 29 May 2015, Jan Waclawek wrote:

> A dalsia veta je:

> On Unix, this is usually /usr/local/etc/avrdude.conf,

> Co to "usually" znamena? Podla mna, ze to je znova zavisle na nejakej

Usually znamena co napsal autor do programu pri kompilaci. Pokud se to
bude prekladat pro jinou platformu/distribuci muze to byt jinde na zaklade
vyberu jineho .h souboru pri kompilaci. Vetsinou to pak souvisi se
zabalenim do instalacniho baliku aby to bylo na spravnem miste
filesystemu.

Uzivatel systemu si snadno muze vylistovat instalacni balik a uvidi kde
ten hlavni konfigurak skoncil a nakonec si to muze upravit v lokalnim
rc souboru na co chce. Coz mi prijde naprosto idealni oproti windows
a jejich registrum.