Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Květen 28 23:41:11 CEST 2015

Zrovna na ten A/D převodník pozor, dost jsem se s nim vyvztekal, ale stačilo
číst datasheet,
V single ended modu, zem dava hodnotu zhruba 200 nikoliv 0 a ta se musi
odecitat,

Diferencialni vstupy tim netrpi.....

Pak jeste treba kalibracni konstanty, ktere z vyroby jsou sice ulozene v
procesoru, ale pouzit je

clovek musi programove....

Mam atmel rad, xmega je celkem povedena, prechod na ni je celkem v pohode,
az na nekolik

 vychytavek a chyb je obcas trosku dost.....

Zdenek Aster