OT vlc certifikat

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Květen 28 22:45:11 CEST 2015

1) kolega svemu (asi samodomo podepsanemu) udelal vyjimku, zlym
clovekem podvrhnuty certifikat by se zobrazil
2) i spatny certifikat zajisti ochranu proti pasivnimu odposlechu.
JD

>>> http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.