RE: Problém s elektronickou zátěží

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 28 17:20:29 CEST 2015

A nelezie to nahodou zo zdroja samotneho?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: Thursday, May 28, 2015 5:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problém s elektronickou zátěží

Zablokování řídícího napětí nepomůže a ani ho blokovat nemůžu protože budu zátěž řídit taky obdélníkovým průběhem.

Odpojení C10 nepomůže - s tím už jsem si hrál předtím.

PCB viz příloha. Kladné napětí na jednotlivé tranzistory je přivedeno chladičem. Zemní vývody odporů končí ve vzduchu kde jsou spojeny páskem mědi.

     Martin