RE: laserová tiskárna - doporučení

Čtvrtek Květen 28 10:13:16 CEST 2015

No já mám taky HEPA filtr před motorem - myslím si, že mít ho za motorem je ptákovina - v případě protržení sáčku si buď zničím nebo alespoň ukrutně zaprasím motor...Vysavač VAX2000.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Wednesday, May 27, 2015 10:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: laserová tiskárna - doporučení

Ono to možná souvisí s tím, že HEPA filtry se používají jen na dofiltrování, ale hlavní objem nečistot pojme papírový sáček. Takže u některých napodobenin vysavače se můžou dávat za motor, ale já třeba mám ve vysavači před motorem něco podobného tomuhle
http://www.karchersas.cz/vyrobek.asp?PID=%27H936-331%27
a před ním je normální filtrační sáček (tedy moc normální ne, vejde se do něj tak 20 kg smetí, ale princip je týž).

Aleš Procháska