RE: Velmi OT: Úloha z 1. třídy

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Květen 27 16:00:44 CEST 2015

Ještě doplním pro Pražáky, že zajímavý hadicový telefon lze vyzkoušet na
hřišti ve Stromovce (zde:
https://www.google.cz/maps/@50.1051768,14.4231116,94m/data=!3m1!1e3 ), kde
je instalován pod prolézačkami vláčku.

Děkuji všem za navrhovaná řešení, synovi řeknu, ať napíše Volal jí hadicí a
uvidíme co na to v pondělí paní učitelka.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827