laserová tiskárna - doporučení

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 27 14:44:39 CEST 2015

Dobrý den,

Tu kazetu si nech, a až vypotřebuješ tu novou, tak do ní toner přesyp. U
té vadné si najdi špunt. Je na boku kazety pod černým plastem. U nové
ten černý plast stačí uříznout pilkou na železo tak, aby ses ke špuntu
dobře dostal. Najdi si vhodný igeliťák. Vadnou kazetu odvíčkuj, a zasuň
do igeliťáku tak, aby cca půlka kazety koukala ven, vršek igeliťáku
omotej okolo kazety, aby to nemohlo prášit ven, a toner do igeliťáku
vysyp. Potom odvíčkuj tu novou, u igeliťáku ustříhni roh, a toner nasyp
do kazety. Sice je lepší to dělat někde venku, ale já bych si to klidně
troufl udělat i doma v obýváku nad kobercem :-)

Jinak stěrka je nalepená na plechovém držáku. Dá se to udělat tak, že
stěrku opatrně odlepíš, otočíš podélně a oboustrannou lepící páskou ji
přilepíš zpátky. Je ale docela problém přesně trefit výšku. Stěrka stírá
jenom hranou. Ta může být nějaká špatná (málo ostrá), a potom to nestírá.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora