Zmatene krokovani v Composer Studiu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Květen 27 14:14:32 CEST 2015

Díval jste se do obsahu registrů, jestli se mění? Pokud je to reprodukovatelné, tak je to vlastnost a ne chyba (při lazení
v RAM se mi občas stává, že se to chová divně, ale nic co by nespravil restart nebo další nahrání).

Divné chování většinou souvisí s optimalizací. Zkoušel jste ji měnit? Pokud není vypnutá (a to i opt na rychlost), tak se
proměnné mění tak nějak divně z pohledu C kódu a skáče si jen tak mezi řádky ... (z pohledu ASM je to logické).

CCS mám další skvělou vlastnost, že když máte otevřeno více projektů ve workspace, tak se občas přeloží a nahraje jiný ...
má to blbé přepínání mezi projekty.

ced