Zmatene krokovani v Composer Studiu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 27 13:49:52 CEST 2015

Když si vedle otevřu i asm, ukazuje se tam stejný průběh: Chvíli skáče tam,
po pár krocích se vrátí o několik zpět, pak udělá několik kroků normálně, ..
.

Když krokuju po instrukcích, probíhá vše zase stejně, jen je těch kroků víc.
Tzn. projde se cca stejný počet (3-5?) C řádků, aniž by se něco stalo, pak
se to projede znovu normálně, ....

Dělá to po kompletním cleanu a rebuildu, restartu CCS i celého PC, včetně
vyp/zap.

Jo, ta rychlost je šílená... při přenosu souboru mi vyšla 0,5, nebo 2 kB/s,
už si to nepamatuju.

PH

Od: Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz>

"Optimalizace? Málo ladících informací? Chybně přehraný SW?
Také možno podívat se do Dissasembly okna, co se děje, většinou mě to
pomohlo.

Pokud se nebude měnit obsah registrů (minimálně PC by se měnit měl), tak je
to rozbité (nejsem schopen říci od mého stolu co tomu je).

XDS100 také nevyniká spolehlivostí ani rychlostí, zejména pro ARMy.

> Při krokování programu v AM3358 se mi děje následující věc:
>
> 1. Program se jakoby krokuje, tedy při stisku step (je jedno jakého typu)
se posune zvýraznění řádku, ale nic se nestane.
> Tzn. např. řádek a++ nezmění proměnnou a.
> 2. Po několika takových krocích se krokování vrátí zpět a pak zas chvíli
krokuje normálně, než se zas vrátí do stavu 1.