Zkrat pod QFN pouzdrem

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Středa Květen 27 13:43:09 CEST 2015

Pokud je zkrat v pajeni, tak sundat, ocistit a znovu osadit - nejlepe si
to cele zdokumentovat na videozaznam - od prvniho mereni zkratu az do
konecneho mereni bez zkratu. Nektere firmy to umi zrentgenovat, tak si
pripadne zjistit, zda by to slo zkontrlovat. Ale asi to nebude zadarmo...

Dokazal bych si predstavit, ze v pripade zvyseneho odberu (polo-zkrat
kulickou cinu) doslo k zahrati na tak vysokou teplotu, ze se to uplne
spojilo... nebo se aspon zmensil prechodovy odpor...

Kazdopadne je doporucenihodne mit v procesu vyroby/ozivovani nejake
testovani, ktere zaruci, ze se spatne desky vubec nedostanou ven - pak
je mozne to ihned reklamovat u vyrobce.

Hynek Sladky