Zkrat pod QFN pouzdrem

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Středa Květen 27 13:36:40 CEST 2015

dobry den
nevim jestli odpovidam na Vas problem .
Udelal jsem zkusenost ,ze nepajiva maska neni izolaci (potvrzeno
vyrobcem plosnych spoju).
Prave pod QFN pouzdro (FTD245) jsem mel spoj z nozicky do prukovu a
nektere desky mely
zkrat ze spodniho padu QFN na ten spoj . (20-30 % osazenych desek).
Musel jsem je vsechny odpajet a podlozit tenkou folii.
   Fanda