Označování kovů

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Květen 26 23:16:29 CEST 2015

Děkuji všem za rady, použili jsme jiný postup. U značek použijeme ubroušené
šrouby, tam to bude stačit. A fotbalové branky zabezpečíme tak, že bez
rozstříhání plotu neprojdou fyzicky vstupními vrátky a vratech bude fest petlice.

Standa