Odruseni analog-digital pomoci SMD perlicek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 25 23:06:56 CEST 2015

Dobrý den,

dají se pro odrušení ve slyšitelné oblasti s nějakým MCU (třeba Arduino)
použít takovéto perličky ve spojení s 100nF-10uF, nebo je to zbytečné ve
srovnání s klasikou - tedy dioda+C, RC, LC?

Lze tyto perličky + kond použít na omezení těchto rušení?

a) rušení produkované malým spínaným zdrojem pro použití v analogu

b) rušení od arduina aby nešlo zpátky ke zdroji

c) rušení snímané analogovými vstupy Arduina.

Jasně že je to závislé na hromadě věcí okolo, ale pomůže to reálně, nebo je
lepší klasika?

http://www.aliexpress.com/item/Chip-Beads-0805-1K-Universal-Ferrite-Large-current-1-5A/2006614499.html

Nějaké související info, na které jsem narazil, na jejichž základě jsem
vybral hodnotu impedance 1k:

http://www.digikey.ca/Web%20Export/Supplier%20Content/TDK_445/PDF/TDK_InCompliance_Aug2010.pdf?redirected=1

https://www.altera.com/content/dam/altera-www/global/en_US/pdfs/literature/an/an583.pdf

http://www.analog.com/media/en/training-seminars/tutorials/MT-101.pdf