OT - Mycka a lednice

Pondělí Květen 25 20:34:32 CEST 2015

Mozna spis mysli vyparnik, ktery je ukryty uvnitr ve stenach boxu -
duvod asi ten, ze to tak nenamrza a hnd roztaje a z hladke plochy stece.
My mame no-frost verzi, ktera inteligentne honi vzduch pres vyparnik
uplne mimo vnitrek boxu a nejak to rozdeluje mezi mrazak a lednici -
funguje to dobre a hluk dela trosku jen ventilator. Taky je vychytavka,
ze truka asi do kondenzatoru vede pod gumou dveri a docela ji ohriva -
pry proti plisnim.  Kazdopadne je vyhodou, ze je uvnitr sucho a ani
mrazak fakt neni potreba rozmrazovat - naopak, led ze vseho sublimuje a
na vodu zkondenzuje zase venku na vyparniku.