OT - Mycka a lednice

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Květen 25 20:29:27 CEST 2015

Jenom male upresneni: nevim, co je to bezvyparnikova lednicka, bez vyparniku
by tezko fungovala. To, co neni vzadu (klasicka cerna hadovita trubka, za
provozu tepla) a je naplacano do plaste, neni vyparnik, ale kondenzator....
v nasi male pohotovostni lednici s timto resenim kondenzatoru, kde chladim
pivo, je jako provozni napln par deka izobutanu. Izobutan je mame i v
suplikovem vetsim mrazaku Liebherr. Ten ma ale kondenzator vzadu.
Duvody montaze kondenzatoru do plastu skrini budou mozna i vyrobni, ale
takto zhotoveny kondenzator ma urcite vetsi plochu a tim nizsi teplotu. To
ma primy vliv na ucinnost chladiciho cyklu, takze se asi lepe dosahuje
parametru A++++++++.
aze

25.5.2015, 18:17:25

Klicove asi bude to "novych". Mame uz nejakej ten rok bezvyparnikovou
ardo, a zadne hladove vyjici sakali ani silene poltrgejsty to
nepripomina. Jem bezne vrceni a zabublani pri vypnuti motoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz