OT - Mycka a lednice

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 25 12:15:08 CEST 2015

Ked vsetci tak aj ja.
Predtym nejaky Electrolux, teraz dva roky AEG. Bublanie, chrochtanie,
obcas zavyjanie (Sveřepí šakali zavile vyli na bílý měsíc...). Odlisny
vyrobca, rovnake zvuky, servisak povedal ze je to normalne.
Pre mna to normalne nebolo, lebo som bol zvyknuty na stary Calex,
ktory okrem cvaknutia termostatu a jemneho vrnenia motoru nerobil
nijake zvuky. Ked som to chrcohtanie pocul v noci prvykrat, s baterkou
som hladal kde mame v byte poltregeista.

Dňa 25. mája 2015, 11:54, iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal/a: