OT - Mycka a lednice

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Květen 25 11:27:00 CEST 2015

Vibrujuci vyparnik, ci trubky drnciace o cokolvek ci o seba navzajom som
riesil na par starych chladnickach.

Trubky vhodne poohybat, pripevnit plastovymi stahovacimi paskami,
pripadne vypodlozit kuskami EEP. Stare Calex-ky sa dali takto vytunit.
Doma mame uz asi 12rokov Gorenie a tam velmi nebolo co riesit. Vyrobca
ma predbehol.

Dňa 25.5.2015 o 10:49 Zdeněk napísal(a):