OT - Mycka a lednice

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Květen 25 10:20:40 CEST 2015

Dobry den
Loni jsme kupovali na chatu novou lednici s mrazakem (tusim AEG).Byl u
ni list A4
s obrazkama a citoslovcema asi 10 ruznych zvuku.Mysleli jsme , ze si z
nas nekdo vystrelil.
Ale meli pravdu .Nikdy bych neveril kolik zvuku muze vydavat .Chrci
,bubla ,mnouka,skrabe.
Jednou jsem si myslel ,ze k nam nekdo leze po strese.Nastesti je v
kuchyni a tak to nevadi.Jenom si vzdycky delame srandu ,kdyz prekvapi
novym zvukem.Mit to ale v obyvaku ,tak jde z domu.
   Fanda