OT - Mycka a lednice

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 25 00:12:42 CEST 2015

Ahoj,

jestli si pamatujete, tak nás zlobila myčka. Netopila, resp. většinou
netopila. Několikrát jsem ji rozebral a nic nezjistil. Pořád netopila,
tak jsem dokonce i vyměnil relé. To původní bylo bez jakékoliv vady,
nebylo očouzené, fungovalo. Ale vyměnil jsem ho. Nepomohlo to. Tak
jsem tu myčku nechal být a představte si, ona po čase zase začala
topit. Trvalo to dlouho, ale začala. Sama od sebe. Tak možná tam bylo
něco ucpaného, nevím. Teď už několik týdnů topí a funguje jako dřív.

Dnes nám pro změnu odešla lednice. Asi 20 let stará. Má dvě čerpadla,
mrazák jede, chlazení ne. Ale nejsem chlaďař, nic jsem nevykoukal, ani
jsem ji nerozebíral. Koupil jsem tedy novou, zítra ji přivezou. Stejně
už je stará, 20 let je 20 let, určitě šíleně žrala.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem