Re: Programování AD 9959

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Květen 24 20:53:13 CEST 2015

No tohle jsem neřešil.  Ten čínský modul
http://www.ebay.com/itm/2-Channel-AD9959-200MHz-DDS-Signal-Generator-500MSPS-Update-AD9854-ADI-Software-/111538595964
má napájení + - 5V  externích  a 3.3V z USB.   Ale se SW od AD na PC
to takto normálně funguje.
Připojím to na USB , pak zastrčím konektor od toxo symetrického
napájení a jede to.