[OT] Old maps.google.com

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 22 21:28:52 CEST 2015

OK, každopádně díky za upozornění na možnost se dívat na Google mapy
jiným způsobem...

Trochu jsem hledal a třeba http://ctrlq.org/maps/embed/ fuguje taky
hezky, i když problém s deformací perspektivy ve Street View při snížení
zoomu je tentýž.

Jo a Street View jde v obou případech zavřít (vrátit se do klasické
mapy) křížkem v pravém horním rohu fotky, stačilo se líp podívat ;-)

--
Jirka